کانون آگهی و تبلیغات روناش
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶
ورود به پنل دزپیام      ثبت نام رایگان

موارد استفاده

مساجد و هیئت ها

راهکار های نوین پیامک برای جذب جوانان و جامعه به مساجد و هیئت های مذهبی
مسجد با داشتن شرایط و ویژگی‌های خاص خود، می تواند از جمله عوامل جذب جوانان باشد. مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی از سوی مساجد برای داشتن امکانات با کیفیت همراه با تخفیفات ویژه نه تنها برای جوانان و جامعه مفید است بلکه عاملی مهم در جهت جذب این نیروی کارآمد و توانمند می‌باشد.
در دنیای امروز، تبلیغات نقش و جایگاه مهمی ایفا می کند . از این رو، انعکاس فعالیت‌های مسجد در بین مردم و اطلاع‌رسانی و آگاهی نسل جوان از فعالیت‌های متنوع مساجد گامی دیگر در جهت جذب جوانان به مساجد است. تبلیغات هوشمند و حساب شده دینی، می‌تواند جوانان را در مسیر دینداری قرار داده و مسجد در انجام فعالیت های خود ثابت قدمتر نماید.

تکنیک های پیامکی برای جذب جامعه به مساجد و هیئت ها :

۱- اعلام برگزاری مسابقه در زمان معین شده و آگاه سازی جوانان محله از آن .
اهالی محترم محله سیاه پوشان بدین وسیله اعلام می گردد در تاریخ ۱۸/۵/۹۱ مسابقات نهج البلاغه با جوایز ارزنده برگزار می گردد
۲- اعلام زمان و شرایط ثبت نام و حرکت سفر های زیارتی و سیاحتی .
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بدین وسیله اعلام می گردد مسجد امام سجاد (ع) در نظر دارد سفری زیارتی به مشهد مقدس فراهم نماید . هزینه : ۶۰۰۰۰ تومان زمان : ۱۳ الی ۲۰ مرداد ماه
سفر زیارتی مشهد مقدس حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: درب شمالی مسجد محله
۳- اعلام برگزاری کلاس های درسی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و مذهبی و نحوه تشکیل این کلاس ها که
برگزاری برخی کلاس‌ها می تواند مورد علاقه و اشتیاق جوانان می باشد.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما ، هر پنجشنبه ۱۱ صبح کلاس قرائت قرآن در مسجد صاحب الزمان برگزار می گردد . منتظر حضور پرشور شما مومنان عزیز می باشیم
۴- با مشورت و کار گروهی در مساجد دیگران را در این امر خدا پسندانه شریک نمایید و به جوانان بها دهید .
اقدامات زیر می تواند گام موثری در نیل به این اهداف نماید . عضویت در هیئت امنا، مشورت و نظر خواهی، محول کردن فعالیت‌های مسجد به جوانان.
به نظر شما در کدامیک از موارد زیر مسجد دچار ضعف می باشد؟
۱- فعالیت های فرهنگی ۲- فعالیت های ورزشی ۳ – مراسم ۴ – نماز جماعت و سخنرانی ها
شماره مورد نظر را برای ما ارسال نمایید
۵- یکی از خواسته های مهم اجتماعی جوانان ،الگو پذیری است ، او در جامعه خواستار کسانی است که در رفتار و گفتار برای او الگو باشند به همین منظور خواستار حضور شخصیت‌های محبوب و الگوهای وی در مساجد می باشند .
اهالی محترم شایان ذکر است در تاریخ ۰۴/۰۹/۸۹ مصادف با عید سعید غدیر خم مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام دانشمند برگزار می گردد .
۶- اعلامیه فوت اهالی محل و با خبر ساختن اهالی محل از آخرین اتفاقات و حوادث واقعه در محله از طریق پیامک می تواند ارزان ترین و موثر ترین راهکار ممکن در جهت ارتباط با اهالی باشد .
با کمال تأسف باخبر شدیم حاج اصغر ملکی دار فانی را وداع گفت. این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم .
مراسم تشییع روز شنبه ۲۴/۲/۸۹ ساعت ۸ صبح از روبروی منزل آن مرحوم می باشد .
۷- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به اعضای فعال مساجد و هیئت ها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
عید سعید فطر مبارک . مسجد امام رضا (ع)

 

دفاتر بیمه

راهکار های نوین پیامک برای مشتری مداری پیامکی دفاتر خدمات بیمه ای
در زمانی که حفظ مشتری در صدر کار همه دفاتر بیمه است، دفاتر بیمه با دارا بودن سامانه اختصاصی ارسال پیامک قادر خواهند بود از مزایا و امکانات این سیستم استفاده کننده و اصل مشتری مداری را بصورت کامل اجرا کنند .
از جمله امکانات قابل استفاده برای دفاتر بیمه :
– اعلام سررسید بیمه مشتری تنها با ارسال یک پیامک
– ارسال با نام پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان
– اطلاع رسانی به مشتریان در مواقه اتمام دوره بیمه و تمدید آن
– اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
– ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
– برگزاری نظرسنجی و مسابقه
– ارسال پیامک تبلیغاتی برای تمام مشتریان خود
– ارسال پیامک برای گروهی خاص از بیمه شدگان ( مثلا بیمه حوادث یا ثالث )
– و بسیاری از موارد دیگر
مثال : جناب آقای دکتر سعیدی در تاریخ ۹۱/۴/۱ بیمه اتومبیل شما به اتمام خواهد رسید، لذا جهت تمدید آن با دفتر بیمه ایران مراجعه فرمایید. با تشکر بیمه ایران نمایندگی رشیدی ۸۸۵۵۴۴۷۸

نشریات و روزنامه ها

راهکار های نوین پیامک برای فروش بهتر نشریات
اغلب نشریات فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. نشریات علمی – تخصصی اعتبار علمی کشور محسوب می شوند؛ نشریات مذهبی تعلیم و تربیت دینی را پی‎گیری می کنند و …
بزرگترین مشکلی گریبان گیر بسیاری از نشریه های داخلی و خارجی عدم فروش موفق می باشد. بدین منظور عصر اس ام اس اقدام به تدوین راهکارهای راه گشا و موثر در جهت افزایش مشتریان شما و در نتیجه فروش بیشتر نشریه و مخاطب شما شود. شما به وسیله سامانه پیام کوتاه می توانید از رقبای خود به راحتی جلو بزنید.
به عبارت دیگر نشریات در حیطه فعالیت خود تأثیر شگرفی در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمی و فرهنگی است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای مناسب که برآورده نمودن خواسته های مخاطبان نیز گره خورده است . به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستند. سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن ها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را فراهم می آورد.

تکنیک های فروش اشتراک ۹۹ ساله:

۱- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
۲- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
۳- اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
مشترک گرامی، اشتراک یکساله شما طی ماه جاری پایان می یابد.
۴- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
در شماره جدید می خوانید: مصاحبه با موفق ترین مرد سال
۵- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان و ترغیب آنان در جهت خرید سریعتر شماره های توزیع شده
شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید.
۶- برگزاری مسابقه پیامکی
۷- برگزاری نظرسنجی پیامکی
به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخانه
۸- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
۹- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد

فروشگاه ها و بوتیک ها

راهکار های نوین پیامک برای مشتری مداری پیامکی فروشگاه ها
ما در دورانی زندگی می کنیم که به حقیقت دوران مشتری سالاری است.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان موجود است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. تعداد بی‌شماری از تجارت ‌های تازه راه‌اندازی شده و تجارت ‌های بزرگ به این دلیل از بین رفته‌اند که نتوانسته‌اند مخاطب خود و نحوه جلب توجه آنها را مشخص کنند. برای جذب مشتریان تازه و حفظ مشتریان موجود باید یک گروه مشخص تعیین کنید که به خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما راغب هستند.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان موجود است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

۱- هنگام صدور فاکتور خرید مشتری شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید .
۲- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .
مشتری گرامی از خرید شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در خریدهای آتی
۳- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد
۴- در فواصل زمانی متناوب چنانچه حراج یا تخفیفات خاصی در ارتباط با آغاز فصل جدید پیش رو دارید از طریق پیامک به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید چرا که بهترین خریداران محصولات شما کسانی هستند که از کیفیت کالای شما اطمینان داشته و جزء خریداران قبلی شما باشند .
فروش ویژه نسل جدید لپ تاپ های سونی با ۱۰% تخفیف ویژه برای مشتریان ویژه
۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .
عید آمد و بوی سنبل آمد ، سال نو مبارک
۶- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان منتخب

مدارس و آموزشگاه ها

راهکار های نوین پیامک برای بازدهی بهتر مدارس
استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی اولین گام موثر در مسیر بهره وری است. از بهره وری به عنوان فرهنگ پیشبرد اهداف بر مبنای بهبود رفتارها یاد می شود.

صرفه جویی یک رفتار برای بهره وری محسوب می شود که عملی کردن آن نیازمند تغییرات مداوم در روش های قدیمی و استفاده از ایده ها و ابزارهای نوین است. در برخی نهادها همانند مدارس که مشکل کمبود سرانه وجود دارد اهمیت صرفه جویی دو چندان می شود. در یک مدرسه می توان پیام کوتاه را جایگزین بسیاری از فرآیندهای پر هزینه کاغذی نمود.

تکنیک های صرفه جویی پیامکی در منابع:

۱- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.
ولی محترم دانش آموز جلسه انجمن اولیا و مربیان روز سه شنبه ساعت ۱۰ در نمازخانه آموزشگاه برگزار میگردد. منتظر قدوم سبزتان هستیم
۲- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآوری کنید.
همکار گرامی جلسه شورای دبیران فردا عصر ساعت ۱۶ در دفتر آموزشگاه برگزار میگرد.
۳- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.
ولی محترم کارنامه آزمون های نوبت اول، روز دوشنبه بین دانش آموزان توزیع می گردد
۴- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.
ولی محترم فرزند شما به دلیل نداشتن تکالیف روزانه از کلاس اخراج شد. لطفاً در اولین فرصت با معاون مدرسه تماس بگیرید
۵- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید.
جهت ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید
۶- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.
ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود
۷- حوادث غیرمترقبه و تعطیلی های ناخواسته را با پیامک اطلاع رسانی کنید.
دانش آموزان و والدین گرامی به دلیل ریزش شدید برف فردا مدرسه تعطیل خواهد بود
۸- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.
ولی محترم دانش آموز فرزند شما امروز در مسابقات بسکتبال آموزشگاه های منطقه، افتخارآفرین شده است. به شما صمیمانه تبریک می گوییم
۹- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.
فریاد زدن فایده ندارد رفتار خودتان را اصلاح کنید همه چیز فرزندانتان درست خواهد شد
۱۰- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آن ها حس مشترکی دارد.
سال تحصیلی به پایان رسید تابستان خوبی داشته باشید

آژانس های مسافرتی

راهکار های نوین پیامک برای جذب توریست و موفقیت آژانس های مسافراتی

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، باید به مشتری وفادار بود تا مشتری نیز به خدمات شماوفادار شود . وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار کسانی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:

۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
۵- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح ، محل اجتماع: لابی هتل
۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را ارسال نمایید
۷- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید.
تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان ویژه
۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار بر همگان مبارک

پزشکان و آزمایشگاه ها

راهکار های نوین پیامک برای ارتباط بهتر پزشک با بیمار
راهکار های ارتباطی میان بیمار و پزشک در نخستین نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و در نتیجه همکاری بسیار بالاتر بیمار با پزشک می گردد و در نهایت سبب کوتاه تر شدن طول دوره درمان و صرفه جویی در بودجه سلامت کشور می گردد . رنج بیمار به دلیل مراجعات کمتر به سبب وجود روش های ارتباطی آسان تر و در نتیجه آزاد شدن وقت کادر پزشکی عزیز که به حق وقت آنان با اعداد و ارقام قابل ارزش گذاری نیست می گردد .
امروزه پیامک دیگر تنها ابزاری برای ارسال و دریافت پیغام های متنی میان کابران تلفن همراه محسوب نمی شود و موارد استفاده بسیار متنوعی برای آن تعریف شده است.
لازم به ذکر است که پیامک یکی از راه های بسیار موثر ارتباط پزشکان عزیز با بیماران خود می باشد که با نیم نگاهی به نمونه پیامک ها در این زمینه ، گستردگی کاربردهای پیامک در عرصه پزشکی به خوبی آشکار می گردد .

تکنیک های پیامکی برای ارتباط پزشک و بیمار :

۱- هنگام پذیرش بیمار برای ۴ ماه آینده شماره موبایل بیمار را نیز از وی دریافت نمایید .
۲- چند روز قبل از نوبت با ارسال پیامی به بیمار، تاریخ و ساعت حضور وی را یادآور شوید.
دوست عزیز ، نوبت ملاقات شما در روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰ نوبت شما برای چک آپ تیروئید می باشد. فراموش نکنید
مطب دکتر کیانی متخصص غدد
۳- در صورتی که پزشک معالج به دلایلی مجبور به مسافرت باشد و نیاز باشد تا نوبت بیماران به آینده موکول گردد دیگر نیاز به تماس تلفنی و صرف هزینه بسیار زیاد جهت اطلاع به تک تک بیماران نمی باشد و با ارسال یک پیامک بیماران را مطلع نمایید
دوست عزیز ، دکتر سعیدلو به دلیل سمینار علمی به مدت ۳ ماه حضور نخواهد داشت و نوبت شما به تاریخ دیگری موکول خواهد شد که متعاقبا اعلام خواهد شد
۴- وقتی بیمار حس کند همیشه به فکر او هستید و با ارسال توصیه های پزشکی می توانید هم به کسب و کار خود رونق داده و نیز با بیمار خود ارتباط مستحکم تری برقرار سازید
افزایش فعالیت بدن موجب لاغری می‌شود، و پیاده روی بهترین نوع ورزش است. ورزش به تنهائی و بدون پیروی از رژیم غذائی نتیجه مناسبی ندارد. دکتر کرمانی
۵- بیمار می تواند سوالات خود را از طریق سیستم پیامک مطرح کند و پزشک به او پاسخ دهد. که در این صورت هم در وقت بیمار و هم در وقت پزشک صرفه جویی می شود .
کلسترول خون من بالاست. آیا من می‌توانم در برنامه کاهش وزن شما شرکت کنم؟
حتماً. شما نمونه بسیار خوبی هستید؛ زیرا چه بخواهید وچه نخواهید بعد از شروع رژیم و کاهش وزن دلخواه، سطح کلسترول خون شما کاهش می‌یابد.

روابط عمومی ها

راهکار های نوین پیامک برای ارتباط سازمان ها با کاربران

امروزه در سازمان ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است. این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است.
روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید. روابط‏ عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی های روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری های اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است.

تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه:
۱- انتشار اخبار سازمان
بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.
۲- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
۴- افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف
۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
۷- ارسال پیام های تربیتی به خانواده های کارکنان
هدف تربیت ، مطیع نمودن کودک نیست بلکه یاری رساندن به کودک است تا خود را در بیابد

تولیدکنندگان و صنعتگران

راهکار های نوین پیامک برای افزایش بازدهی تولید و موفقیت تولیدکنندگان
بررسی موفقیت کشورهای توسعه یافته، سازمان ها و شرکت های بزرگ دنیا نشان می دهد که عامل مهم و اساسی موفقیت این کشورها و سازمان ها، نیروی انسانی متخصص، خلاق و با انگیزه آنها بوده است. نگاهی به موفقیت کشورهایی همانند چین ، آلمان و آمریکا در تولید طی سال های اخیر نشان می دهد که عامل مهم پیشرفت این کشورها و شرکت های بزرگ آنها، نیروی انسانی توانمند بوده است.

در دنیای رقابتی امروز، سازمان ها و شرکت ها برای موفقیت در عرصه تولید ، به نیروی توانمند و خلاق نیازمندند . در واقع نیروی انسانی یک سازمان، ثروت واقعی آن سازمان را تشکیل می دهد و بدون نیروی انسانی توانمند، موفقیت در این عرصه و در دنیای پر رقابت امروز کاری سخت و نشدنی است. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیت های جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند که امروزه دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست .

ارسال پیام کوتاه به کارکنان و حتی خانواده های آن ها همچنین برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی، راهکارهایی اقتصادی مناسب جهت انگیزش کارمندان می باشند .

تکنیک های انگیزش پیامکی برای افزایش بازدهی کارکنان:

۱- ساعتی پیش از حضور کارکنان در محل کار با یک پیام انگیزشی، روحیه آنان را برای شروع کار تقویت کنید.
همکار گرامی از زحمات و پشتکار شما صمیمانه سپاسگزاریم
۲- دقایقی پس از خروج کارکنان از محیط کار با ارسال پیامی از حسن انجام کار آنان تشکر کنید تا بدانند ارزش وجود آن ها را درک می کنید.
همکار گرامی با تلاش شما یک گام دیگر به موفقیت نزدیک شدیم
۳- از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.
۴- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به کارکنان نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
همکار گرامی عید سعید فطر را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نماییم
۵- موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آن ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.
اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱ بدون تلاش همکاران سخت کوشی چون شما امکانپذیر نبود ما برای داشتن چنین همکارانی به خود می بالیم
۶- در مناسبت های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جوایز ارزنده شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید.
جنگ صد ساله چقدر طول کشید؟ ۱- ۹۶ سال ۲- ۱۰۰ سال ۳- ۱۱۶ سال ۴- ۱۵۰ سال شماره پاسخ مورد نظر را برای ما پیامک بزنید”
۷- با ارسال پیام به خانواده های کارکنان از آن ها تشکر کنید که با حمایت عاطفی خود به پیشرفت و ارتقاء مجموعه کمک می کنند.
بابت حمایت های عاطفی و معنوی شما از همکار ما در خارج از محل کار صمیمانه سپاسگزاریم

کافی شاپ و رستوران ها

راهکار های نوین پیامک برای مشتری مداری پیامکی رستوران ها
داشتن یک رستوران پر درآمد و خوب بر خلاف تصور، به سادگی امکان پذیر نیست مگر آنکه مدیر رستوران دارای سابقه،حسن سلیقه و مهارت جذب مشتری باشد. با افزایش چشمگیر تعداد رستوران‌ها و رقابت سختی که بین آنها وجود دارد، این‌کار ساده به نظر نمی‌رسد، چرا که به جرأت می‌توان گفت مردم معمولاً فقط برای صرف غذا به رستوران نمی‌روند، بلکه آنان بیشتر شوق ‌دیدن دیگران را دارند، به عبارت ساده‌تر مردم به رستوران می‌روند تا مردم را ببینند. در نتیجه شلوغ بودن یک رستوران بهترین وسیله جذب مشتری می¬باشد.
ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد. مسلماً مکان دارای نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران است. بدین معنا که طراحی رستوران کنار دریا با رستوران داخل شهریا بین جاده ای یکسان نیست مشتری طبق مکان رستوران, انتظار طراحی خاصی را نیزدارد ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی برمشتری تاثیر می گذارد.در نتیجه مشتری برطبق مکان رستوران, انتظار طراحی خاصی را نیز دارد ظاهر رستوران, به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد.
اولین نگاه مشتری به بخش آشکاررستورا ن می باشد سردر و ظاهر ساختمان و سپس دکور ،طراحی میز و صندلی ،نور پردازی ، رنگ ، کف سالن ، وغیرو که نشان دهنده لوکس و مجلل بودن رستوران یا ارزان قیمت بودن خواهد بود برای تصمیم به رفتن یا نرفتن به رستوران میکند و همین نکته است که به مشتری القا می کند که قیمت این رستوران چند است آیا میتواند ازاین رستوران استفاده کند یا خیر ؟ مشتری معمولاً برای انتخاب رستوران دلخواه, به شیوه جستجو برای خرید کالاعمل می کند. اگر ظاهرآن جالب باشد, به داخل و مشخصات دیگر آن هم نگاهی می اندازد .
پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق جذب مشتریان جدید به محیط رستوران و امکانات آن است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:

۱- هنگام صدور فیش غذا شماره تلفن همراه خریدار را درخواست نمایید .
۲- چند دقیقه پس از صرف غذا و خروج وی از رستوران با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید .
مشتری گرامی از انتخاب شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در روزهای آتی
۳- ساعتی پس از سفارش مشتری در پیامی در قالب نظر سنجی نظر مشتری را در مورد کیفیت غذا و محیط رستوران جویا شوید .
به نظر شما کیفیت غذاهای رستوران ما چگونه می باشد ؟ ۱ – عالی ۲ – خوب ۳ – متوسط ۴ – بد
۴- هنگامی که غذای جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در قیمت غذاها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید .
مشتری گرامی از این پس می توانید انواع پیتزا را در فست فود سوپراستار شعبه ولیعصر سرو نمایید
۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .
زندگی عشق است افسانه نیست، آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست. ولنتاین بر شما مبارک. کافه رئیس
۶- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تغییراتی در رستوران خود ایجاد می کنید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
شعبه جدید مجموعه رستوران های پدر خوب در یوسف آباد افتتاح شد . منتظر حضور شما هستیم

مجتمع های ورزشی و تفریحی

راهکار های نوین پیامک برای مشتری مداری پیامکی مجتمع های تفریحی و ورزشی
امروزه پیشی گرفتن از رقیبان در امر ارائه و معرفی کالا های خدماتی امریست که تخصص و تجربه و موقعیت سنجی یک مدیر باهوش را در راس امور می طلبد. آن دسته از مدیران هوشمند خوش فکر و خلاق به خوبی می دانند که چگونه مخاطب خود را جذب نموده و با استفاده از امکانات فرهنگی، ورزشی و تجاری خود اقدام به ایجاد فضای مناسب جهت جذب اعضا و خدمت رسانی به آنان نمایید و روزانه پذیرای چند هزار نفر از ایشان باشند هم چنین با اتکا به چنین بستری اقدام به تکمیل و تجهیز فضا ها و امکانات تبلیغاتی مدرن و خاص در مجموعه خود نموده و از این طریق علاوه بر گسترش و رونق کسب و کار خود محیطی آرام و به یاد ماندنی را برای اعضای خود فراهم آورند . برای جذب عضو جدید و حفظ اعضای موجود باید یک گروه مشخص از آنان تعیین نمود که به استفاده از خدمات شما راغب هستند.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین و ارزان ترین ابزار برای بالا بردن تعداد اعضا و حفظ اعضای موجود است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای بالا بردن تعداد اعضا:
۱- هنگام عضویت مشتری شماره تلفن همراه وی را درخواست نمایید .
۲- چند دقیقه پس از عضویت با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به وی اهمیت می دهید .
کاربر گرامی از عضویت شما سپاسگزاریم به امید رضایت شما از خدمات ما
۳- هنگامی که خدمات جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در خدمات و قیمت ها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید.
: کاربر گرامی بدین وسیله به استحضار شما می رسانیم که سالن مجهز بولینگ در مجتمع تفریحی ورزشی ماه تابان افتتاح گردید . منتظر حضور شما هستیم
۴- در فواصل زمانی متناوب یا روز های خاص چنانچه تخفیفات خاصی در پیش رو دارید از طریق پیامک به اعضای خود اطلاع دهید چرا که باعث حضور بیشتر اعضا در آن ایام خاص می باشد .
کاربر گرامی بدین وسیله به استحضار شما می رسانیم که از این پس در روزهای سه شنبه بهای بلیط سالن های ورزشی ما از۵۰% تخفیف برخوردار خواهد بود . با تشکر مجتمع جهان نما
۵- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید .
نوروز این رفاقت را نگهبانی می کند تا باور کنیم قلب هایمان جای حضور دوستانمان هستند ، سال نو مبارک
۶- در ایام خاص و مناسبت ها چنانچه اقدام به برگزاری جشن با حضور شخصیت های برتر ورزشی و یا هنرمندان می نمایید می توانید اقدام به ارسال پیامک و دعوت از اعضای ویژه خود نمایید .
چهارشنبه این هفته به مناسبت عید سعید فطر جشن بزرگی با حضور هنرمندان برتر سینما و موسیقی کشور در مجتمع تفریحی ورزشی انقلاب برگزار می گردد تلفن رزرو ۸۸۰۱۲۸۸۲
کاربر گرامی یک هفته از اعتبار شما در مجتمع تفریحی ورزشی الماس باقی مانده است . در صورت تمایل جهت تمدید مراجعه نمایید .
۷ – در صورتی که مدت اعتبار عضو مجتمع در حال به اتمام رسیدن باشد بهتر است که به وی یادآوری نمایید .
کاربر گرامی یک هفته از اعتبار شما در مجتمع تفریحی ورزشی الماس باقی مانده است . در صورت تمایل جهت تمدید مراجعه نمایید .

آژانس های املاک

راهکار های نوین پیامک برای ارتباط مشاورین املاک با مشتریان

گروه مشاوره و فروش املاک متشکل از افرادی تحصیلکرده و حرفه ای اند که مشتریان را با راهنمایی های ارزشمند خود در مواقع غالباً حساس و پیچیده طی فرآیند خرید و یا فروش یک ملک یاری می رسانند.
بخش مشاوره و فروش ، نقشی بسیار مهم در گروه معاملات املاک بر عهده دارد. معرفی املاک منتخب به خریداران ، جذب مشتریان جدید ، کمک به ایجاد تفاهم بین خریداران و فروشندگان و ارائه راهنمایی های موثر به خریداران جهت انتخاب ملک مورد نظر و حمایت از حقوق خریدار و فروشنده ازجمله این وظایف مهم می¬باشد .
مشاوران می توانند با استفاده از ابزارهای حرفه ای و قدرتمندی که در اختیار آنان قرار می گیرد مشتریان را جلب کنند که برخی از این ابزارها بشرح زیر است :
• جلب مشتری از طریق بانک اطلاعات املاک
• جلب مشتری با استفاده از وب سایت
• جلب مشتری با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی از جمله پیامک های مشاوره ای
تکنیک های به مشتری مداری پیامکی آژانس های املاک :

۱- انتشار اخبار قیمت املاک
دوست عزیز ، مشاور املاک تهران گستر به اطلاع شما می رساند که قیمت ملک در تهران افزایش یافته است
۲- گزارش ملک جدید در زمینه خواست مشتری و ارسال پیامک به وی
آپارتمان ۱۲۸ متری،نوساز،۳خوابه،با کلیه امکانات واقع در خیابان شیخ بهایی فوری فروشی مشاورین املاک سفیر تلفن : ۸۸۷۷۶۶۵۵
۳- هماهنگی های لازم با خریدار و فروشنده به جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماس¬ها.
جناب آقای عبداللهی جهت بازدید از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور یابید. با تشکر مشاور املاک بام تهران
۴- ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار
آپارتمان ۲۰۰ متری،نوساز،۳خوابه،با کلیه امکانات واقع در صادقیه
مشاورین املاک سفیر تلفن : ۸۸۷۷۶۶۵۵
۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
امروز ۲ نفر آدرس و شماره شما را از ما درخواست کردند. خوشبختی و موفقیت، در سال جدید به سراغتان خواهند آمد. با تشکر مشاورین دز

اساتید و مشاوران آموزشی

راهکار های نوین پیامک برای رابطه بهتر استاد و دانشجو
برای دانش‌آموزانی که به تازگی از فضای مدرسه‌ای دبیرستان جدا شده و به جمع دانشجویان و دانشگاهیان پیوسته‌اند، شاید تصور چگونگی برقراری ارتباط با استاد سخت و نامفهوم باشد، اما به هر حال دانش‌آموز دیروز باید بداند که یک استاد برخلاف معلم مدرسه شاید سه، چهار و یا پنج سال با دانشجویان سر و کار خواهد داشت. از سوی دیگر استادان و مسئولان دانشگا‌ه‌ها نیز باید زمینه‌ای را فراهم کنند که دانشجویان ورودی جدید به مرور ارتباط خود را با استادان دانشگاه در چارچوب ادب و حرمت به استاد حفظ کرده و حتی گسترش دهند.
با همین هدف نوین پیامک برای هر چه بهتر شدن روابط استاد و دانشجو راهکار پیامکی را به میان آورده است. عصر اس ام اس تصمیم دارد تعامل اساتید و دانشجویان و تعامل خانواده دانشجویان و دانشگاه‌ها را هر چه قوی‌تر کند. ما می‌خواهیم در این زمینه به گونه‌ای عمل کنیم تا استادان از قالب فضای علمی دانشگاهی بیرون آیند و در حقیقت علاوه بر فعالیت علمی روابط دوستانه را در این بین بیشتر نمایند

تکنیک های پیامکی برای رابطه قوی تر و دوستانه میان استاد و دانشجو :

۱- در آغاز ترم جدید شماره پیامک خود را در اختیار دانشجو قرار دهید تا در صورتی که دانشجو سوالی دارد سر در گم نشود و هم مزاحم اوقات استاد نشود و با شماره شخصی استاد تماس برقرار نکند .
با سلام خدمت استاد هاشمی ، از چه منبعی می توانم در رابطه با اقتصاد کلان تحقیق انجام دهم؟
۲- شماره دانشجویان خود را دریافت نمایید تا بتوانید دانشجویان را از تصمیمات خود آگاه سازید و یا به دانشجو یاد آوری نمایید .
قابل توجه دانشجوی گرامی ، امتحان این ماه ریاضی مهندسی سه شنبه هفته آینده تا آخر فصل ۶
۳- پشتیبانی قوی تر و بهتر کنکوری ها توسط اساتید کنکوری .
دانش آموز عزیز ، لطفا تا فردا مبحث مثلثات را به اتمام برسانید . روز چهارشنبه از این فصل تست گرفته خواهد شد
۴- می توانید با قرار دادن شماره دانشجویی دانشجویان در سیستم خود نمرات کلاسی را به دانشجویان به طور شخصی و خودکار اعلام کنید.
۸۷۳۵۶۸۴۱۶
نمره ارزشیابی این ماه شما ۱۶٫۵ می باشد . با آرزوی موفقیت برای شما

 
طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است