کانون آگهی و تبلیغات روناش
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶
ورود به پنل دزپیام      ثبت نام رایگان

پیامک سفید

فروش و بازاریابی برنده * برنده * برنده

اکثر خرید و فروش های قبل از قرن بیستم ، به دلیل وجود بازار انحصاری بدین صورت انجام می شد که در معامله بین خریدار و فروشنده یک طرف برنده و یک طرف بازنده معامله بود که به اصطلاح به آن Win-Lose گفته می شد. با آمدن بازاریابی جدید در اوایل قرن بیستم و خارج شدن شرکت ها از انحصار فروشندگان به دلیل اینکه در رقابت باقی بمانند مجبور به ارائه محصولات با کیفیت بالا شدند و در واقع از خرید و فروش دو طرف سود می برند، فروشنده هزینه محصول و خریدار محصول با کیفیت را دریافت می کنند. در این نوع فروش خدمات دهی واحترام به مشتری افزایش یافته است. این نوع فروش ها از برنده – بازنده به برنده – برنده تغییر یافته است ( win – win ) اما در بازاریابی جدید معاملات از خرید و فروش برنده – برنده هم فراتر رفته و به برنده – برنده – برنده تبدیل شده. اما به چه صورت ؟

با ذکر یک مثال خدمت شما توضیح خواهم داد :

صور کنید فردی قصد دارد داخل یک باغ خانه سازی کند، برای ساختن خانه باید چند درخت باغ قطع شود به همین دلیل سازنده باید به شهرداری مراجعه کند و اعلام کند قصد گرفتن مجوز برای قطع درختان را دارد فرض کنید شهرداری اعلام می کند مثلاً با پرداخت یک میلیون تومان به ازای هر درخت می توانید این کار را انجام دهید در این صورت شهرداری جریمه قطع درخت را گرفته و سازنده هم مجوز ساخت خانه را پس این یک معامله برد – برد بوده اما در این مورد نفر یا افراد دیگری هم وجود دارند افرادی که از هوای اطراف آن باغ استفاده می کردند و از دیدن درختان لذت می بردند. پس اگر معامله به این صورت انجام شود ما یک فروش برد – برد – باخت انجام داده ایم اما اگر شهرداری اعلام می کرد علاوه بر پرداخت جریمه باید یک پارک همان اطراف احداث کنید یا به ازای قطع هر درخت باید سه درخت در همان اطراف بکارید در این صورت افراد سوم هم برنده بودند پس ما یک بازاریابی برنده – برنده – برنده داشته ایم. در خرید فروش امروز برای تعامل و برند شدن بهتر است خرید فروش ها را به برنده – برنده – برنده تغییر دهیم تا همه از معامله ما رضایت داشته باشند.

تبلیغات و اطلاع رسانی برنده – برنده – برنده با پیامک سفید

تمام سامانه های پیامک سیستم برنده – برنده را دارند یعنی فروشنده پیامک را به خریدار می فروشند و خریدار پیامک را بدون هدف و بدون اجازه ی گیرنده ارسال می کند درواقع گیرندگان پیام در دریافت پیامک نقشی ندارند و مانند مردمان اطراف باغ بازنده معامله هستند.

اما در سامانه پیامک سفید ایده پردازان تمام حقوق افراد (خریدار، فروشنده و گیرنده ) رعایت شده و شما طبق بازاریابی جدید تبلیغات را انجام می دهید.

پیامک سفید را به کسانی معرفی می کنیم که اصلاً مخاطب اس ام اس نیستند و تکرار این موضوع باعث شده است که پیام های تبلیغاتی خط خود را مسدود کنند؟

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که پیامکی به تلفن همراه شما ارسال شود و شما اصلاً مخاطب آن اس ام اس نباشید ؟

با مسدود کردن پیام تبلیغاتی از مزاحمت پیامک های سیاه ( غیر هدفمند) خلاص می شوید اما مشکل جدیدی برای شما رخ می دهد ،عدم دریافت پیامک از مراکز یا سازمان هایی که باید اس ام اس از آنها دریافت کنید . ممکن است اطلاع رسانی ایی باید به شما انجام شود اما چون پیام تبلیغاتی خط خود را مسدود کرده اید پیام ها را دریافت نمی کنید و یا از راه های کندتر مانند شبکه های اجتماعی به شما اطلاع رسانی شود که به دلیل همیشه در دسترس نبودن آن پیام را از دست دهید.اگر خود شما هم صاحب کسب کار باشید و قصد اطلاع رسانی به مشتریان را داشته باشید برای شما هم مشکلاتی ایجاد می شود چون شما قصد دارید اطلاع رسانی های مهم مانند رسیدن محصولات جدید،ساعت کاری،تغییر آدرس و… را به مخاطبینی که احتیاج به پیام شما دارند انجام دهید اما به دلیل اینکه مشتریان شما هم پیامک های مزاحم دریافت می کردند پیام تبلیغاتی خط خود را مسدود کرده اند و پیام های هدفمند شما را دریافت نمی کنند.

راه حل این مشکل با استفاده از سامانه پیامک سفید:

کانون تبلیغات روناش سامانه ایی با نام پیامک سفید طراحی کرده است که تمامی پیام ها در آن هدفمند و با اجازه مخاطب ارسال می شوند و به راحتی می توان آن ها را فعال یا لغوکرد.در واقع پیامک سفید مشکل را دوطرفه حل کرده است هم پیامک های سیاه ارسال نمی شود و هم از مراکز مورد نظر پیامک ها دریافت می شوند. اما به چه صورت این مورد انجام می گردد؟استفاده کنندگان از سیستم پیامک سفید در اولین اقدام شماره های مشتریان را باید در این سامانه اضافه کنند با اضافه کردن شماره ها برای مخاطبین پیامکی ارسال می شود که در نام و مشخصات ارسال کننده و نحوه ی لغو دریافت پیامک اعلام می شود در واقع برای ورود به حریم خصوصی از شما اجازه می گیرد و اگر مخالف باشید به راحتی می توانید پیام را لغو کنید تا دیگر برای شما از آن شرکت یا فروشگاه پیامک ارسال نشود.در پیامک های سفید بعدی و در آخر هر متن پیامک به شما نحوه لغو مجدداً اعلام می شود تا هر زمان که نیاز به دریافت پیامک نداشتید و از مخاطبین آن سازمان خارج شده اید پیام را لغو نمایید .

نحوه ی تهیه سامانه پیامک سفید به چه صورت است؟

شما می توانید با تماس یا مراجعه حضوری به دفتر تبلیغات روناش پس از تکمیل ثبت نام اولیه ، سامانه پیامک سفید را فعال نمایید و به تمامی مشتریان(حتی بلک لیست) پیامک خود را ارسال نمایید .

همچنین افرادی که در سامانه عضو هستند می توانند از منو های اصلی ماژول پیامک سفید را خریداری و فعال نمایند.با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی در کسب کارها قطعاً درآینده نزدیک این امکان برای تمامی صاحبین کسب کار امری ضروری خواهد بود .

اطلاعات بیشتر : ۰۶۱۴۲۳۲۰۰۱۰

 
طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است