کانون آگهی و تبلیغات روناش
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

رتبه بندی جامع کانون های تبلیغاتی

رتبه بندی جامع کانون های تبلیغاتی از اولویت های کاری دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سومین جلسه هم اندیشی نمایندگان کانون های آگهی و تبلیغات استان تهران، با حضور مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره فرهنگ وارشاد شهر تهران در محل دفترتبلیغات برگزار شد. این جلسه در راستای بحث و تبادل نظر پیرامون تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی و همچنین مشارکت کانون ها در برگزاری چهارمین همایش صنعت تبلیغات در ایران برگزار شده بود.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه پس از ارائه گزارشی از روند فعالیت های این دفتر در راستای تشکیل اتحادیه مستقل کانون های تبلیغاتی و نیز برگزاری چهارمین همایش تبلیغات که قرار است در تاریخ ۱۲ مهر ماه جاری در محل تالار محراب برگزار شود، خواستار لزوم توجه جدی تر کانون های تبلیغاتی به مبحث تشکیل اتحادیه شد.
علیرضا کریمی با اشاره به لزوم رتبه بندی کانون ها گفت: بعد از تشکیل اتحادیه، رتبه بندی جامع کانون ها از اولویت های کاری این دفتر است که با این رتبه بندی فاصله بین کانون ها کم شده و همه آنها فرصت بهره برداری از امکانات یکسان را دارا خواهند بود و بدین ترتیب یکپارچه سازی کانون ها انجام خواهد شد.
همچنین در این جلسه موضوع تبلیغات شهری و شورای رسیدگی ونظارت بر این تبلیغات مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات آن، با نظر اعضا، تصمیم گرفته شد موضوع «شورای تبلیغات شهری» که از مباحث مربوط به شورای فرهنگ عمومی است، پیگیری شود.
 
طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است