کانون آگهی و تبلیغات روناش
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

«بازاریابی خدمات» به بازار آمد

 
پرویز درگی، مدرس دانشگاه و نویسنده این کتاب، نگاه خود را در نگارش این اثر بر «توسعه تجارت و بازاریابی خدمات» در برابر «تجارت کالا» در ایران متمرکز کرده و تحقق این امر را کلید موفقیت بازار ایران در رقابت با بازارهای جهانی دانسته است.
 
او البته ضمن اشاره به دشواری کار در این حوزه به جهت ملموس نبودن خدمت در برابر کالا، توسعه دانش و مهارت‌های بازاریابی خدمات در ایران را نیز مورد تاکید قرار داده است.
هرم بازاریابی خدمات شامل تعریف، استراتژی و راهکارها از جمله مواردی است که در کتاب «بازاریابی خدمات» تشریح شده است.
 
منبع : دنیای اقتصاد
 
طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است