کانون آگهی و تبلیغات روناش
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

آغاز دومین مجمع جهانی تبلیغات

 

majma-tablighat
 
 
این همایش بین المللی با حضور صد ها کارشناس و فعال حوزه تبلیغات از امروز به مدت ۲ روز در تهران برگزار می گردد .
دومین مجمع جهانی تبلیغات از امروز ۱۳ آبان ماه به مدت ۲ روز در مرکز همایش دانشگاه شهید بهشتی تهران با سخنرانی ۸ تن از استادان بین المللی این صنعت آغاز بکار می کند.
در این همایش که با حضور صدها تن از استادان ،کارشناسان ،دست اندرکاران و علاقمندان برگزار می گردد،آخرین تکنیک ها وروشهای تبلیغ در دنیای امروز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
به گفته مدیر عامل شرکت همایش فرازان به عنوان برگزارکننده این همایش ،این همایش در تداوم برگزاری موفق نخستین همایش که سال پیش در تهران آغاز بکار کرد ،امسال نیز با استقبال فراوان مواجه شده است.
به گفته وی ،توجه ارزنده به این همایش نشان از رشد و توسعه صنعت تبلیغات در ایران داشته و گام مهمی در جهت اعتلای دانش تبلیغات در ایران و رسیدن به استانداردهای جهانی تبلیغات است.
 
منبع : دنیای اقتصاد
 
طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است